23948sdkhjf

Navigera i stormen - 5 trender för plastföretagen

2025 har startat med en kraftigt skiftande omvärld. För plastföretagen innebär det att varje dag är en ny utmaning. Den globala turbulensen märks i allt från tullar och förändrade exportmöjligheter till priset på insatsvaror, frakter och kompetens. Det skriver företagsstrategen och föreläsaren Sanna Arnfjorden Wadström, i en debattartikel.
Inköpspriserna pendlar och ny teknik accelererar i en takt som gör att man som företag knappt hinner landa innan nästa våg kommer. Det kräver både snabbhet, omställningsförmåga och mod att navigera.

I större företag med avdelningar och experter inom varje område är det möjligt att ha specialister som analyserar, agerar och utvecklar. Men i små och...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.11